понеділок, 4 вересня 2023 р.

Дорогі першокласники, вітаю вас з першим у вашому житті Днем знань. Сьогодні дуже важливий день, адже перед вами відкривається нова сторінка життя - шкільна пора. Нехай вона буде наповнена яскравими враженнями, корисними знаннями, дивовижними відкриттями. Бажаю вам терпіння, здоров'я, сил і енергії! 

Я беру твою руку, дитино маленька, 
Щиро, бережно й ніжно в долоні свої.
Поведу через казку, не бійся, рідненька,
У незвідані далі, далекі краї.
Будем разом усюди ми там мандрувати,
Перепони долати ми будем щодень.
Я навчу тебе мислити, і рахувати,
І читати, й писати, співати пісень.
То ж давай свою руку, і я обіцяю:
Станем друзями всі ми на довгі роки.
Ти полюбиш цю школу і клас свій, я знаю,
І щоранку ітимеш сюди залюбки!

     На першому уроці, тема якого була "Перший раз у перший клас. Я люблю свою країну" зі  здобувачами освіти були проведені різні форми роботи. Спочатку ми створили віночок, який діти доповнювали квітами, розповідаючи про себе,  адже віночок - це символ слави, перемоги, щастя, успіху та миру. Також ознайомилися з державними символами України, створили свою карту України з метеликів синього та жовтого кольорів.  









Немає коментарів:

Дописати коментар